אוטומציה ורובוטיקה לתעשייה

החברה מתכננת ומקימה קווי ייצור אוטומטיים ורובוטיים במפעלים

החברה מתכננת ומקימה קווי ייצור אוטומטיים במפעלים. קווי היצור משלבים מערכות רובוטיות מתקדמות, זרועות ואוחזים (גריפרים). תוך שימוש במערכות שליטה ובקרה חדישות להשגת רמת יעילות ובטיחות מקסימלית. קווי היצור משמשים מפעלים לשיפור הביצועים תוך חיסכון בעלויות על פני זמן.

בפרויקטים אותם מבצע החברה משולבות זרועות רובוטיות תעשייתיות של מיטב היצרנים העולמיים, כגון: Kuka, ABB, Yaskawa, Fanuc.

קווי היצור משלבים מערכות רובוטיות מתקדמות, זרועות ואוחזים (גריפרים). תוך שימוש במערכות שליטה ובקרה חדישות להשגת רמת יעילות ובטיחות מקסימלית. קווי היצור משמשים מפעלים לשיפור הביצועים תוך חיסכון בעלויות על פני זמן.

בנוסף, משלבת החברה רובוטים קולבורטיביים ממיטב היצרנים:
Universal Robots, Franka Emika, Doosan, AUBO, Hanwha

 

רובוטיקה ואוטומציה
רובוט שיתופי

אוטומציה בעזרת רובוטים קולבורטיביים

רובוט קולבורטיבי (קובוט) הוא רובוט שנועד לעבוד באינטראקציה עם בני אדם במרחב עבודה משותף. זאת בניגוד לרובוטים אחרים, שנועדו לפעול באופן אוטונומי. וזה מה שרוב הרובוטים התעשייתיים היו עד שנת 2010.

לקובוטים יכולים להיות תפקידים רבים. החל מרובוטים אוטונומיים המסוגלים לעבוד יחד עם בני אדם בסביבה משרדית. עד לביצוע פעולות זהות לרובוטים תעשייתיים אבל בטיחותיים לעובדים.

כמו הרובוטים התעשייתיים, לרובוטים הקולבורטיביים יכולות להיות אפליקציות מגוונות, כגון:

משטוח, הרכבות, ריסוס והשמת דבקים, שיוף, ביצוע בדיקות איכות, פעולות ריתוך ועוד.

אוטומציה בעזרת רובוטים תעשייתיים

חברתנו מספקת פתרונות על בסיס רובוטים תעשייתיים במגוון של יישומים הכוללים:

רובוטים לשינוע

רובוטים תעשייתיים הם מהירים ורבי עוצמה. הישומים יכולים להיות מגוונים, החל משינוע של פריט כלשהו במפעל ועד לקווי האריזה הדורשים כוח הרמה גבוה.

רובוטים למשטוח

רובוטים תעשייתיים לטעינת פריטים על משטחים במבנה מוגדר. הרובוטים מסתמכים על מיקום קבוע על רצפת המפעל או רובוט על תקרה מיוחדת עם ממשקים המתממשים עם מרכיבי העומס האפשריים. הרובוטים יכולים לשים את הפריטים על משטחים או לפרק פריטים מהמשטחים.

רובוטים לריתוך

רובוטים לריתוך - פעולת הריתוך דורשת ידע רב בשילוב בין פעולת הריתוך לבין אפשרויות הרובוט. לחברתנו יש ניסיון רב באפליקציות מהסוג הזה. תוך התחשבות מירבית בחומר שיש לרתך, בדיוקים ובמהירויות הדרושות.

רובוטים לחיתוך

בשל המשימות המסוכנות בחיתוך, משתמשים לעתים קרובות עם רובוטים. חיתוך בעזרת רובוט הינו בעל דיוק רב, אשר עולה משמעותית על יכולות הדיוק של האדם הפשוט.

רובוטים לשיוף

רובוטים יכולים לשייף ולנקות כמעט כל חלק שנעשה בחומר כלשהו עבור גימור בעל איכות מאוד גבוהה.

רובוטים לאיטום והדבקה

איטום והדבקה - הרובוט התעשייתי יודע לעקוב אחר נתיב מדויק עם מהירות מבוקרת תוך שמירה על הוצאת הדבק. רובוטים משמשים לעתים קרובות עבור יישומי איטום בתעשיית הרכב לאיטום החלונות.

רובוטים לריסוס

בשל אופי נדיף ומסוכן של צבעים, רובוטים לעיתים משמשים ביישומים שונים ומגוונים בריסוס כדי למזער את הקשר האנושי עם החומר הרעיל. רובוטים לריסוס צבע או חומר אחר לא נושאים הרבה משקל, אבל צריך גישה מקסימלית ותנועת היודעות לחקות את הטכניקה הזהה לזה של האדם.

רובוטים להברגה

הברגה והרכבה - רובוטים וקובוטים להברגה מדוייקים להפליא. עושים את עבודתם נאמנה 24 שעות ביממה. בנוסף לדיוקים גבוהים, למערכות הברגה רובוטיות יכולת דיווח ורישום בעוצמת הסגירה של כל בורג ובורג.

יתרונות לשימוש ברובוטים תעשייתיים:

דיוק גבוה

הדיוק של הרובוטים משמעותית גבוה מזה של האדם, לכן איכות המוצרים היוצאים מהמפעל גבוהים מאוד.

עלויות עבודה נמוכות יותר

עלויות תפעול לרובוטים משמעותית נמוכות יותר מאשר להחזיק בן אדם למשימות זהות. בחלק גדול מהמקרים, העבודה השגרתית נעשית ע"י הרובוטים התעשייתיים והעובדים מבצעים עבודות הדורשות מחשבת האדם.

נזק מופחת למוצר

הדיוק הרב שיש לרובוטים תעשייתיים מורידות משמעותית את הנזקים שיכולים להיגרם למוצר.

מהירות

מהירות הרובוטים התעשייתיים משמעותית גבוהה מזה של האדם.

עבודה עם משקלים גבוהים

האדם מוגבל במשקל שהוא מסוגל להרים, הרובוט לא. משקל המקסימאלי שהרובוט התעשייתי מסוגל להרים הוא כ 2,300 ק"ג.

רובוטים תעשיתיים