אוטומציה

אוטומציה מביאה ערך רב למפעל

במאה ה 21 אנחנו רואים שילוב של אוטומציה במפעלים הרבים בישראל, מה שמכוון על התייעלות המפעלים.

משמעות האוטומציה בשילוב של רובוט תעשייתי בראש ובראשונה להביא ערך למפעל או לחברה שלכם. הערך יכול להיות רב, לדוגמא:

1.    התייעלות המפעל – הרבה פעמים קורה מצב שבו מועסקים עובדים שלא בהכרח מרוצים מהתפקיד שהם עושים. בגלל שגרתיות התפקיד, או אפילו ביצוע עבודות מסוכנות, או שיש צורך להרים דברים כבדים וכד'. לכן, כשמשלבים רובוטים במפעל, לרוב אותם עובדים שעשו את התפקיד הספציפי, מנותבים לתפקידים מעניינים יותר בתוך המפעל. מחקרים מראים שב 93% מהמקרים עובדים אינם מפותרים, אלא להיפך, מקודמים בתפקיד. והמפעל רק זוכה להתייעלות מדודה ומדויקת לאורך שנים רבות.

2.    שיפור באיכות המוצר – דיוק של הרובוטים היום הרבה מעבר ליכולות אנושיות. רמת הדיוק יכולה להגיע אף ל 0.03 מ"מ הן בשיוף, בהרכבה, צביעה, הברגה ועוד הרבה אפליקציות.

3.    הגדלת תפוקה – ניתן להעלות בצורה משמעותית את התפוקה של ייצור, משטוח, הרכבה וכד'. הרובוטים בימינו מאוד מהירים וניתנים לגמישות רבה בתכנות, המאפשרים להעלות בצורה מבוקרת את התפוקה של המפעל.

התעשייה בישראל מתמודדת בימינו עם אתגרים רבים, שרובם מאוד קשים להתמודדות. אחד הדוגמאות זו תחרות קשה מארצות עם הוצאות נמוכות משמעותית מאשר במדינתנו. הרבה פעמים זה מביא לתוצאות הכי לא רצויות שרק ניתן לחשוב עליהם.

הרבה מפעלים מפחדים ליישם אוטומציה בטענה כי זה "יקר", "בלתי ניתן ליישום" ותירוצים אחרים.

חברים יקרים…אם לא תעשו את הצעד לעבר אוטומציה, המתחרים שלכם יישמו את זה לפניכם. ואז, שנה-שנתיים והם כבר עוקפים אתכם כי הם יעילים יותר.

אוטומציה בימינו זה לא רק רובוטים יקרים. ישנם הרבה פתרונות מגוונים בהם ניתן ליישם אוטומציה ולהגיע למחירים הרצויים תוך התחשבות בהחזר השקעה מהיר ככל הניתן. לרוב, בהתאם לאפליקציה הדרושה ניתן גם להגיע למצב שבו מחזירים השקעה תוך חצי שנה ומעלה.

בכל אשר תחליטו, אנחנו פה לרשותכם. מוכנים לתת לכם את ההצעה הטובה ביותר שרק תוכלו למצוא היום בשוק. דברו איתנו 😊.