כמה עולים רובוטים תעשייתיים

46 שנים של ניסיון בתחום האלקטרוניקה והרובוטיקה הפכו אותנו למי שאנחנו היום.

כמה עולים רובוטים תעשייתיים?

אמנם המחירים הספציפיים של רובוטים תעשייתיים תלויים במספר גורמים. אך אנו יכולים להציע תשובות משוערות לשאלות הנפוצות ביותר לגבי עלות הרובוט.

רובוטים תעשייתיים חדשים עולים בערך החל מ 20,000 $ ל 80,000 $. לאחר הוספת ציוד היקפי ספציפי ליישום, מערכת הרובוט יכולה להגיע בין 40,000 $ ל 150,000 $.

כמה עולים רובוטים תעשיתיים משומשים?

רובוטים תעשייתיים משומשים הם אופציה פחות יקרה. בדרך כלל, רובוטים משומשים עלותם חצי כמו רובוטים חדשים. מחירי הרובוטים המשומשים יכולים לנוע בין 15,000 $ ל -45,000 $, ומערכות עם רכיבים משלימים עולים בין 30,000 ל -75,000 $.

האם מחיר הרובוט תלוי ביצרן?

באופן מפתיע המחיר בין היצרנים השונים יחסית זהה. מה שחשוב הוא הפונקציונליות והאפליקציה אליה הרובוט נולד. ההבדלים יכולים להיות בין האינטגרטורים השונים לפתרונות המשלימים וליכולות התכנות. חברת ג.ג. אלקטרוניקה מתמחה במתן פתרונות על בסיס רובוטיקה של מיטב היצרנים העולמיים כגון: ABB, Fanuc, KUKA, Yaskawa.

מהם המרכיבים מהם מורכב המחיר הסופי?

המחיר הסופי למערכת הרובוטית נקבע לפי סוג הרובוט, משקל הרמה שעל הרובוט לטפל, מרכיבי EOAT. כמו כן, שעות תכנות שעל האינטגרטור להשקיע ומנגנוני בטיחות וגידור מסביב לרובוט.

חברת ג.ג.אלקטרוניקה מספקת פתרונות Turn-Key לפרוייקטים מתעשיות השונות על בסיס מערכות רובוטיות ייעודיות.

רובוטים תעשייתיים מחודשים – מה צריך לדעת?

מה שחשוב להבין בראש ובראשונה הוא העובדה, שרוב הרובוטים המחודשים עברות הליך החלפת חלקים שאינם במיטבם בחלקים החדשים. בוצעו כיולים נדרשים והוחלף שימון לפי הצורך. לכן, התוצאה שהלקוח מקבל, כשהוא רוכש רובוט מחודש הוא רובוט כמעט חדש, שיבצע משימה המוטלת עליו במשך שנים רבות.

מה שעוד חשוב להבין, שרוב הרובוטים המחודשים העומדים למכירה, היא לא בגלל העובדה שהם היו לא תקינים. אלא מהסיבה שהמפעל בו עבדו, נסגר או עבר התחדשות כוללת.

הרובוטים המחודשים הנמכרים על ידינו הינם הרובוטים המחודשים הטובים ביותר שרק ניתן למצוא היום בשוק. כל רובוט ורובוט נבדק בהקפדה רבה, תוך ביצוע בדיקות אמת המביאות את הרובוט לקצה היכולת הפיזית שלו. בין אם מדובר במשקל הרמה גבוה לאורך זמן, או ביצוע פעולות מהירות המביאות את הרובוט לקצה המהירות המותרת.