Universal Robots History

46 שנים של ניסיון בתחום האלקטרוניקה והרובוטיקה הפכו אותנו למי שאנחנו היום.

2003

Universal Robots התחלה – שלושת מייסדי החברה, Esben Østergaard, Kasper Støy ו- Kristian Kassow, נפגשים באוניברסיטת דרום דנמרק באודנס. יחד הם מגלים את הרעיון ליצור רובוט קל, שקל להתקין ולתכנת תוך ניתוח הדרישות המיוחדות לרובוטים בתעשיית המזון. הם יכולים לראות שרובוטים תעשייתיים הינם כבדים, יקרים ולא בעלי יכולות שליטה ברובוטיקה. וכי יש שוק לאופציה ידידותית יותר למשתמש.

2005

Universal Robots הוקמה רשמית, במטרה להנגיש את טכנולוגיית הרובוט לארגונים קטנים ובינוניים. הקמת החברה מתאפשרת על ידי השקעה של Syddansk Innovation.

2008

קרן ההשקעות הממלכתית הדנית משוכנעת מהפוטנציאל של Universal Robots ומצטרפת לצוות הניהול ו ל Syddansk Innovation בהשקעה בחברה. הקובוטים הראשונים של UR5 נמכרים על ידי מפיצים בדנמרק ובגרמניה.

2009

המוצר הראשון של יוניברסל רובוטס הוא ה- UR5, רובוט זרוע מפרק עם שישה מפרקים ומביא למהפך רציני בשוק הרובוטים התעשייתיים. ה- UR5 שוקל 18 ק"ג, יכולת הרמה של עד 5 ק"ג ורדיוס עבודה של 85 ס"מ.

2010

Universal Robots מרחיבים את עסקיה כך שיוכלו לכלול את כל אירופה.

2011

Universal Robots נכנסים לשוק האסייתי ומקימים שם משרד מקומי בסין.

2012

השקה של הדגם הגדול ביותר של Universal Robots, UR10. הקובוט ממוקד למשימות גדולות יותר עם יכולת הרמה של 10 ק"ג והישג של 130 ס"מ. החברה גם מקימה חברת בת אמריקאית, שממוקמת בניו יורק, ארה"ב.

2013

Universal Robots מקימה חברת בת חדשה בשנחאי, סין ומקימה רשת מפיצים בדרום אמריקה ובאוקיאניה.

2014

החברה עוברת למטה החדש שלה באנרג'יביי באודנזה שבדנמרק ומרחיבה את שטח הייצור שלה לשטח של 12,000 מ"ר ענקיים. הדור השלישי לזרועות הרובוט הקל, UR5 ו- UR10, מוצג עם מגוון פיצ'רים חדשים בתערוכת AUTOMATICA במינכן, גרמניה.

יוניברסל רובוטס מקימה חברה בת בברצלונה, ספרד.

עם שמונה פונקציות חדשות המדורגות בטיחות מתכווננות, זרועות הרובוט של יוניברסל הם הרובוטים היחידים בעולם שמתאימים בצורה חכמה את הגדרות הבטיחות המתקדמות לכל יישום ספציפי.

2015

בסינגפור נפתחת חברת בת UR חדשה לאזור APAC.

יוניברסל רובוטס משיקים את UR3 – הרובוט השולחני ביותר וקל המשקל העולמי שפועל לצד בני אדם. הרובוט החדש במשקל 3 ק"ג למשימות הרכבה קלות ותרחישים אוטומטיים של ספסלי עבודה. הקובוט מוצג בתערוכות המסחר בסין, ארה"ב וגרמניה.

יוניברסל רובוטס נרכשת על ידי חברת Teradyne האמריקאית תמורת 285 מיליון דולר. Teradyne היא הספקית המובילה של ציוד בדיקה אוטומטי המשמש לבדיקת מוליכים למחצה, מוצרים אלחוטיים, אחסון נתונים ומערכות אלקטרוניות מורכבות. יוניברסל רובוטס ממשיכים בפעילות תחת אותה הנהלה בעוד מטה UR, מו"פ ומתקני הייצור של UR נותרו באודנס, דנמרק.

2016

משרדים אזוריים נפתחים בדלהי ובבנגלור בהודו; מינכן, גרמניה; ופראג, צ'כיה.

Universal Robots מציג Universal Robots +: מערכת ייחודית המוסיפה ערך לקהילת המפתחים, המפיצים ולקוחות הקצה. Universal Robots +: מאחד את תוכנית המפתחים UR + עם אולם תצוגה להצגת יישומי plug-and-play חדשניים.

2017

יוניברסל רובוטס מציעה הכשרה מקוונת בחינם באמצעות האקדמיה לרובוטים אוניברסאליים, שהושקה כדי להעלות עוד יותר את אוריינות הרובוט. זה מורכב מתשעה מודולי למידה אלקטרונית ללא תשלום המהווים את הכשרת התכנות הבסיסית לקובוטים של UR. זה כולל קביעת תצורה של אפקטורי קצה, חיבור קלט / פלט ויצירת תוכניות בסיסיות בנוסף להחלת תכונות בטיחות ליישום.