ראייה ממוחשבת

46 שנים של ניסיון בתחום האלקטרוניקה והרובוטיקה הפכו אותנו למי שאנחנו היום.

ראייה ממוחשבת מבית COGNEX

Cognex מציעה את המגוון הרחב ביותר של מוצרי ראייה ממוחשבת וקוראי בר-קוד. חברות ברחבי העולם משתמשות במערכות ראייה של מכונות Cognex כדי לשפר את איכות המוצר, להפחית את עלויות הייצור ולעקוב אחר חלקים בפסי הייצור שלהם. כל מערכות ראייה ממוחשבת של Cognex משלבות טכנולוגיית ראייה חדשנית שהובילה את העולם מאז 1981, ומוכרות באופן אוניברסאלי כמציעות את הדיוק, האמינות והביצועים הגבוהים ביותר בכל חיישן ראייה ממוחשבת. עם יותר מחצי מיליון מערכות ראייה ממוחשבת המותקנות ברחבי העולם ובודקות מיליארדי מוצרים מדי יום, Cognex עוזרת ליצרנים הפועלים בכל ענפי התעשייה לבודד חלקים לקויים, לייעל אופטימיזציה של תהליכי הייצור וליישם תוכניות עקיבות מלאות.

Cognex היא אחת הספקיות הגדולות של מערכות ראייה ממוחשבת. הנוכחות הגלובלית שלה מעניקה לכל המשתמשים תמיכה ושירות רב. מערכת ה DVT של Cognex מעניקה לו את המוניטין של להיות ברור המובילה בשוק במערכות ראיית מכונות ברחבי העולם, חיישני ראייה וקוראי בר-קוד תעשייתיים.

עם יותר ממיליון מערכות ראייה מותקנות, Cognex היא הספקית המהימנה ביותר בעולם של מצלמות הדמיה דו-ממדיות ותלת-ממדיות, תוכנת ראייה וחיישנים המשמשים לייצור אוטומציה.

מערכות ראייה ממוחשבת של Cognex עוקבות אחר מידע בכל שלב ייצור, ומבטיחות שכל התהליך הושלם כראוי. תוכנת VisionPro Machine Vision קושרת את כל הנתונים בחבילת תוכנה מבוססת מחשב המסוגלת לשלוט ביישומי תמונה מורכבים של 2D ו- 3D. חבילת התוכנה Cognex כוללת גם תוכנת Cognex Designer Vision, Cognex Vision Library ו- VisionPro ViDi.

מצלמות Cognex עם Patmax Redline, האלגוריתם המתאים ביותר לדפוסים בכדור הארץ יכולים לבדוק תכונות של חלקים מרובים בו זמנית באמצעות מעקב אחר חלקים המבוססים על קידוד, וכתוצאה מכך משופרת בקרת התהליך, גמישות מירבית והפחתת גרוטאות, השבתה ותחזוקה.

למערכות הראייה של Cognex In-Sight יש את היכולת הגבוהה ביותר לבדוק, לזהות ולהנחות חלקים. מערכות ראייה ממוחשבת ברמה התעשייתית הינן עצמאיות ועובדות עם ספקטרום מלא של כלים מתקדמים המספקים עיבוד ורכישה במהירות גבוהה. עם מבחר גדול של דגמים שקל להתקין ולהגדיר את תצורתם, מערכות הראייה מציעות ביצועים אמינים וניתנים להחזרה ביישומי הראייה הקשים ביותר.

בין אם משתמשים במערכות כדי לפקח על קווי מוצרים, להנחות רובוטים של הרכבה, או למיין ולזהות חלקים, אוטומציה של Cognex תביא לפחות שגיאות ייצור וליקויים, ותגרום להפחתת עלויות הייצור ולשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות.